Poradnik

!!!
Użyj "Ctrl+f" aby szybko znaleźć interesujące cię wskazówki, korzystając ze słów-kluczy :)
!!!

#1
Jeżeli chcesz zdobyć dodatkową maanę i punkty doświadczenia, przy małym wysiłku, to graj w mini gry! Do zdobycia aż:
4*3*10=120 maany
4*3*20=240 punktów
!DZIENNIE!

#2
Możesz sprzedać na targu wszystko to, co zawiera znaczek małego szarego młotka, w prawym dolnym rogu karty.

#3
Nie podawaj chowańcowi napoju energetycznego, dopóki nie odbierzesz nagród z poszukiwań! W niektórych lokacjach może on znaleźć kilka, a nawet kilkanaście (!) punktów energii. Jeżeli suma tych, co posiada, co znalazł i co uzupełnił napój, będzie większa, to różnica przepadnie!

#4
Zanim pójdziesz na targ, dokładnie przejrzyj zawartość butiku! Wiele osób korzysta z nieznajomości towarów w sklepie, i ich cen, i wystawia tani sklepowy towar za kosmicznie wysokie ceny na targu. Dla nich to czysty zysk... Dla Ciebie strata ;-;

#5
Dostęp do klasyfikacji dostajesz po przydzieleniu do straży, dostęp do mini-gier po otrzymaniu chowańca, a do targu po ukończeniu odcinka 3., więc nie stresuj się, gdy zobaczysz, że nie wszystkie elementy są odblokowane od razu po rozpoczęciu tego odcinka.

#6
Na początku gry wstrzymaj się z zakupem ubrań. Owszem, nasza postać nie wygląda specjalnie ciekawie, ale wszystko co ładniejsze sporo kosztuje. Dodatkowo, wiele ładnych ubrań jest do znalezienia podczas wypraw, a ze skrzynek możemy dostać nawet te (i swobodnie ich używać), które normalnie odblokowują się na wyższym poziomie niż nasz obecny.

#7
Nie podoba Ci się straż? Chcesz zmienić, ale nie ma takiej opcji i zakładasz konta do upadłego, by w końcu być w tej upragnionej? Cóż, straż to tylko inny kolor kryształku na forum, informacja na profilu i symbol w rogu po zalogowaniu. Nie ma wpływu na grę czy relacje. Ale ok, rób jak chcesz, TYLKO USUŃ POZOSTAŁE KONTA! Zostawiając je psujesz innym radość z gry ;-;

#8
Wygląd twojej postaci nie wpływa na wygląd Ericy na ilustracjach. To nie jest błąd, tylko zamierzone działanie!

#9
Zastanawiasz się, jaki kolor odpowiada danej rzadkości przedmiotu? Tutaj jest rozpiska: 
Szary - pospolity
Niebieski - rzadki
Fioletowy - epicki
Żółty/Złoty - legendanry
Zielony - eventowy

#10
Szczęście chowańca i jego ewentualny bonus, mają wpływ na rzadkość znajdywanych przedmiotów - im wyższy, tym większe szanse na rzadszy przedmiot.

#11
Przywiązanie chowańca ma wpływ na to, ile przedmiotów i jak często będzie zabierać z wypraw nasz stworek. Jest również niezbędna do jego ewolucji :)

#12
Ewoluowanie chowańca nie jest przymusowe! Jeżeli nie chcesz, by zmienił wygląd, albo spadł mu poziom szczęścia (jak to jest w przypadku Crylasmów), to go nie ewoluuj. Pamiętaj tylko, że jego max. poziom energii również nie wzrośnie, a czasami to wielka różnica (u Crylasma jest 3 razy większy).

#13
Nie sprzedawaj wszystkiego, co przyniesie twój chowaniec! Część tych przedmiotów będzie ci potrzebna do wymiany na sakiewki. Jeżeli nie zależy ci na nagrodach z nich, sprzedaj sakiewkę! To nadal bardziej opłacalne, niż sprzedawać same składniki :)

#14
Boisz się, że z wypraw zdobędziesz przedmiot, przy którym masz już [MAX]? Niepotrzebnie, bo i tak ich nie znajdziesz :P 
Itemy, które możesz mieć w ilości jednego, nie zostaną więcej znalezione (jak pergaminy) albo będą w innej wersji kolorystycznej (jak ekwipunek-o ile nie mamy już wszystkich wersji, wtedy ich po prostu nie znajdziemy), a gdy masz 29 kwiatów bawełny, a zwierzak przyniesie 2, to masz 31[MAX] i nic nie tracisz :)

#15
Zastanawiacie się, czy zmieniać swojego chowańca, ale boicie się, że będziecie musieli jeszcze raz zbierać zużyte PE od nowa, przynajmniej na zaczętą nagrodę? Nie ma czym się martwić. Punkty się nie zresetują, będziecie je nadal zbierać od miejsca, w którym skończyliście :) 

#16
Ewolucję najlepiej robić po wykorzystaniu całej energii chowańca. Po procesie uzupełnia się ona do pełna, a to ponad dwa razy więcej poszukiwań tego samego dnia :D

#17
Za każdy odcinek możemy dostać maksymalnie 5,5x punktów doświadczenia, gdzie:
x - ilość doświadczenia przy pierwszej rozgrywce
5,5 - suma z pierwszych dziesięciu rozgrywek danego odcinka, od 11 włącznie nie dostajemy doświadczenia (1+0,9+0,8+...+0,2+0,1)

#18
Podczas wypraw również zdobywa się doświadczenie, a jego ilość zależna jest od miejsca, w które wysyłamy nasze pupile. Ilość punktów które możemy dostać, równa jest:

W Osadzie Eel
Kwatera Główna - 1 xp
Ogród Kwatery Głównej - 1 xp
Zach. równina - 2 xp
Skała - 2 xp
Wsch. równina - 2 xp
Plaża - 2 xp 
Obrzeża lasu - 3 xp
Nora - 3 xp
Płytkie wody - 3 xp
Kamienne zejście - 5 xp
Prawa Strona Lasu - 5 xp

5 komentarzy:

  1. A jak można sprzedawać rzeczy na targu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby coś tam z szarym młoteczkiem ale mi to nie działa...

      Usuń
    2. Trzeba wejść w targ, który jest dostępny chyba od zakończenia 6 odcinka i 7 poziomu postaci.

      Usuń